Město Kladno poptávalo dodávku služeb správy a administrace reklamních profilů svého města na sociální sítí Facebook. Vzhledem k situaci, kdy nové vedení města muselo založit nový městský profil (Facebook Page), bylo nutné díky nástrojům social media marketingu nový profil Města Kladno zviditelnit a získat novou fanouškovskou základnu pro komunikaci městkých sdělení.
Komplexní správu problematiky přebrala naše společnost, kdy dodala mix služeb od vedení projektu a konzultace, přes Content Management, analytiku, zpracovávání témat, distribuci informací prostřednictvím sociálních sítíFaceboo, Twitter a Instagram, plus následnou technologickou podporu kampaně v oblasti Social Media, zajištění inzerce na sociálních sítích, interní monitoring zájmových událostí až po finální repoting kampaní.
Díky cílenému využití reklamy na Facebooku prostřednictvím nástroje AdsManager, společně s mixem vhodných obsahových témat se podařilo během, relativně krátké doby 3 – 4 měsíců získat několik tisíc příznivců stránky (fanoušků).
Byl tak položen základ úspěšné komunikace Statutárního města Kladno se svými obyvateli, kdy byla komunikována zejména témata obnovy městské infrastruktury, rekonstrukce páteřních dopravních staveb, revitalizace veřejných prostor, kulturní a sportovní dění.