E-shop Mořská krása.cz přináší do České republiky výhradní distribuci a prodej produktů přírodní kosmetiky Nama of Fiji. Nejprve jsme navrhli designový brand elektronického obchodu Mořská krása s akcentací on-line prodeje. Následně jsme vytvořili moderní e-shop na jádru open-source systému Prestashop, který umožňuje jazykové mutace pro rozšíření prodeje do dalších zemí.
Součástí dodávky bylo rozvržení jednotlivých prvků e-shopu v plně responzivním uspořádání, napojení na ČSOB platební bránu pro on-line transakce, fakturační modul, tvorba a ořezy grafiky a produktů i příprava systému pro migrování do různých jazykových mutací včetně administrace.
Nama je mořská řasa z Pacifiku, plod „mořského hroznu“ tzv. hroznovce, což je nadřazený druh mořské řasy vznikající v panenských modrých lagunách souostroví Yasawa ve Fidži. Právě z těchto hroznů lidé z Fidži vytvářejí přírodní kosmetické produkty známé pod značkou Nama of Fiji.
Tvorbu nového e-shopu a distribuci do České republiky, resp. Evropy navíc sledovala a posvětila sama zakladatelka značky Debra Sadranu. Společnost Nama of Fiji se může pyšnit tím, že vzdělává, zaměstnává a pomáhá budovat kariéru tisícům žen z Fidži. Sama zakladatelka získala v roce 2015 ocenění Business Woman of the Year (Podnikatelka roku).
Platební brána, slevový systém a affiliate programy pro obchodní partnery
Nedílnou součástí fungování e-shopu byl návrh doručovacích a platebních metod pro různé varianty uživatelů z ČR i ze zahraničí. Zadavateli jsme pomohli definovat slevové programy na základě nastavených pravidel byznysu (například dopravu zdarma nad 1500 Kč), či slevy pro jednotlivé skupiny produktů a kategorií dle individuálních požadavků. Součástí je i program na uplatnění individuálních slev na základě vložených kuponů.
Klíčovou komponentou je napojení na ČSOB platební bránu, související fakturační modul a e-mailingové rozhraní pro informování zákazníků o stavu a vyřízení jejich objednávek.
Systém umožňuje vytvoření neomezeného počtu partnerských účtů pro obchodníky v rámci tzv. affiliate programů. Pokud obchodník doporučí e-shop Mořská krása a přivede klienta, který následně objedná zboží, zprostředkovatel získá provizi z realizované transakce. Jednotliví partneři mohou výkonnost své činnosti on-line sledovat přes vlastní rozhraní.
Hodnocení uživatelů a recenze produktů
Prodej nových neznámých produktů na českém trhu bývá obtížný, zaměřili jsme se proto v rámci návrhu e-shopu na zviditelnění recenzí samotných uživatelů. Ti produkty mohou hodnotit pomocí hvězdiček i slovních hodnocení. Po schválení administrátorem se hodnocení zobrazuje u příslušných produktů.
Každý produkt navíc obsahuje rozsáhlé informace o složení a návod pro efektivní používání.
Informační a bonusový obsah
V rámci vstupu značky Nama of Fiji na evropský trh jsme nad rámec prodejní části webu vytvořili i soubor statických informačních stránek a galerie s cílem zvýšit povědomí o značce, zakladatelce Debře Sadranu, ostrovech Fidži a především novinkách v segmentu přírodní kosmetiky netestované na zvířatech.